fbpx
Loading

Poolstok

Pragmatisch marketing plan & lead generation campagne voor Poolstok

Meer dan 450 Vlaamse openbare organisaties rekenen op de expertise van Poolstok bij de professionalisering van hun Personeels- en Organisatiebeleid. Poolstok werkt samen met meer dan 60 professionele partners binnen meer dan 15 domeinen van Personeel & Organisatie. Bij elke vraag wordt er een dienstverlening op maat aangeboden: zo worden openstaande vacatures met de juiste kandidaten gematcht, organisaties bij fusies ondersteund en nog zoveel meer!  Kortom, de giraffen bij Poolstok zetten hun kennis in om openbare organisaties naar een hoger niveau te tillen.

Extra marketing power

Om de bestaande high-level marketing strategie te vertalen naar een pragmatisch marketing plan, ging Poolstok op zoek naar een marketing specialist voor tijdelijke ondersteuning én voor wat extra marketing power. 

De uitdaging bij Poolstok?

De bestaande high level marketing strategie vertalen naar een pragmatische marketing planning, met hierin een aantal duidelijke acties en gekoppeld aan een timing. Samen met het interne team moest er een nieuwe verkoops- en marketingstrategie opgezet worden om nieuwe klanten te vinden. Hiervoor werd een inbound marketing project met een e-book, landingspagina en online quiz uitgewerkt en een lead generation campagne gelanceerd.

Hoe werd dit aangepakt?

Samen met het team van Poolstok werden aan aantal projecten uitgewerkt:

  • Marketing planning
  • Content planning
  • Social media strategie
  • Opfrissing van de bestaande nieuwsbrieven
  • Klantverhalen
  • Inbound marketing: samen met het team van Bridgeneers werd een wetenschappelijk verantwoord e-book, een landingspagina én een quiz gelanceerd over ‘Dé roadmap voor P&O professionals: 12 evidence-based principes’.
  • Targeted Lead generation campagne

Results, please?

Deze tijdelijke opdracht om samen met het team van Poolstok de high level marketing strategie te vertalen naar een praktische marketing en content planning is alvast geslaagd. En de lead generation campagne? Ook een groot succes! De campagne ‘Dé roadmap voor P&O professionals: 12 evidence-based principes’ werd  ingezet via HR magazine, Jobat, LinkedIn advertenties, Facebook Ads, Google Ads, … Het e-book, specifiek gericht op HR-professionals in openbare organisaties werd meer dan 600 keer gedownload. Een resultaat om trots op te zijn.

Lets talk?

Loopt je lead generation niet zoals het hoort en ben je op zoek naar een marketingpartner die écht met je meedenkt? 

Neem vandaag nog contact op, voor een vrijblijvend gesprek! 

PROJECT DETAILS

KLANT

Poolstok

DIENSTEN

  • Marcom strategie & uitvoering
  • Extra marketing power
  • Content Marketing
  • Google Ads
  • Social media planning & Ads
  • Lead Generation
  • KPI’s & Rapportage